تنها وب رسمی شرکت پارسا بتن

اولین نیستین ولی بهترینیم، بی کیفیت نیستیم ولی ارزان ترینیم

تنها وب رسمی شرکت پارسا بتن

اولین نیستین ولی بهترینیم، بی کیفیت نیستیم ولی ارزان ترینیم

تنها وب رسمی شرکت پارسا بتن

این وبلاگ تنها وب رسمی شرکت بتن پارسامی باشد
در این سایت سفارش کار گرفته می شود
همچنین قیمت روز بتن و مطالب روز و علمی و اخبار قرار می گیرد

بایگانی

قیمت فروش بتن به نصف رسید

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ب.ظ

رئیس انجمن تولید کنندگان بتن غرب استان تهران گفت: طبق بخشنامه معاونت توسعه داخلی وزارت بازرگانی ۷۰ درصد سهم مردمی سیمان به کارخانه های تولید بتن اختصاص یافته است و در مقابل تولید کنندگان بتن نیز موظفند بتن مورد نیاز ساختمان ها را با نرخ مصوب دولت در اختیار مصرف کنندگان قرار...

رئیس انجمن تولید کنندگان بتن غرب استان تهران گفت: طبق بخشنامه معاونت توسعه داخلی وزارت بازرگانی ۷۰ درصد سهم مردمی سیمان به کارخانه های تولید بتن اختصاص یافته است و در مقابل تولید کنندگان بتن نیز موظفند بتن مورد نیاز ساختمان ها را با نرخ مصوب دولت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

سعید نجاری سیسی قیمت مصوت بتن دولتی با عیار ۳۰۰ را ۳۳۵۰۰۰ ریال و با عیار ۳۵۰ را ۳۶۰۰۰ ریال برای هر متر مکعب عنوان کرد و افزود: قبل از اعلام این بخشنامه و حتی هم اکنون قیمت هر متر مکعب بتن آزاد حداقل دو برابر قیمت های مصوب به فروش می رسد.

رئیس انجمن تولید کنندگان بتن غرب استان تهران ،استاندارد بودن و دسترسی آسان را از مزایای بتن آماده عنوان کرد و افزود: با اجرای کار به تولید کنندگان بتن علاوه بر رفع دغدغه های ساختمان سازان در تهیه و دپوی سیمان و ایجاد امنیت برای کارگران باعث تسریع در ساختمان سازی می شود.

وی با یادآوری اینکه این طرح برای اولین بار در استان به صورت آزمایشی در حال انجام است، افزود: در مدت اجرای طرح با کاهش ۱۱ درصدی قیمت بتن مواجه بوده ایم.

نجاری سیسی از بتن به عنوان یک کالای غیر احتکاری نام برد و علت آن را عمر کوتاه آن دانست و افزود: هم اکنون ۲۲۰ شرکت تولید بتن در استان به ثبت رسیده است که ۵۰ درصد آن ها بدون پروانه بهره برداری فعال هستند. در عین حال ۷۰ شرکت نز به طور رسمی و دارای پروانه تولید کننده بتن استاندارد در غرب استان خدمات دهی می کنند.

دبیر انجمن تولید کنندگان بتن غرب استان نیز بازار آشفتنه سیمان را دلیل احتکار و تغییر قیمت های فاحش در بازار این محصول بیان کرد و تصریح کرد: عمده سیمان های خریداری شده توسط مشتری به مصرف تولید سیمان دستی می رسد که با توجه به عمر کوتاه سیمان که از یک ساعت تجاوز نمی کند جز ضرر عاید مالک ساختمان نخواهد شد.

شریف حمید وند با اشاره به بخشنامه جدید وزارت بازرگانی گفت: بر اساس این دستور العمل برای هر متر مربع ساختمان ۱۰۰ کیلوگرم سیمان در نظر گرفته شده که ۷۰ کیلو برای سازه و ۳۰ کیلو برای نازک کاری و بنایی در نظر گرفته شده است.

مهندس حمیدوند گفت: در استان تهران بیش از ۱۲۰ تن سیمان در بازار آزاد توزیع می شود که واحدهای تولید بتن با نرخ هر تن ۹۲۵ تا ۹۳۰ هزار تومان آنها را می خرند.
وی اظهار داشت که این واحدها، یک چهارم ظرفیت تولید خود را سیمان با نرخ دولتی دریافت و بقیه آن را از بازار آزاد تهیه می کنند.

دبیر انجمن در خصوص اجرای آزمایشی طرح بتن در غرب استان گفت: بتن سازان غرب استان به همراه چند کارخانه بتن سازی شهر تهران اقدام به ارجای مرحله اول این طرح کردند که در چند روز اول قیمت سیمان در بازار آزاد از ۱۱۷ هزار تومان در تن به ۹۴ هزار تومان تقلیل یافت یعنی کاهشی برابر ۱۱ درصد.

حمیدوند به تحرکات سود جویان در مقابل این طرح اشاره کرد و افزود: محترکین با ایجاد جو کاذب و شایعه سازی سعی کردند جلوی توزیع مناسب سیمان و در نتیجه در بازار بی ثباتی قیمت به وجود آورند اما حضور مفتح معاون وزیر بازرگانی به همراه مدیر کل و رئیس تنظم بازار استان که موجب تشویق بتن سازان شد این ترفند سودجویان خنثی شد.

در پایان نجاری سیسی از مسوولین امر به خصوص مفتح و گلی زاده به دلیل مقاومت در مقابل واسطه گران و ایجاد یک برنامه تولید و مردمی تشکر کرد.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۵
شرکت بتن پارسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی